Magnetyczna Czapka (+5) Hełm Obrona: 4 Cechy: INTELIGENCJA +15, WIEDZA -7 Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 5, SIŁA: 22 Cena sprzedaży: 11 200 PLN Wartość: Nanity 96, Mana 343
Spodnie Handlarza Bronią (+5) Spodnie Obrona: 31 Cechy: WPŁYWY +16, obrona +16 Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 38, ZWINNOŚĆ: 20 Cena sprzedaży: 25 050 PLN Wartość: Nanity 98, Mana 304
Nóż Zdobywcy (+5) x2 Broń biała jednoręczna Obrażenia: 10 - 11 Cechy: trafienie +8, ilość ataków na rundę: 2, WPŁYWY +16, WIEDZA +9 Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 38, INTELIGENCJA: 11, WIEDZA: 11 Cena sprzedaży: 9 300 PLN Wartość: Nanity 94, Mana 241
Mistyczna Pałka (+3) Broń biała jednoręczna Obrażenia: 6 - 9 Cechy: trafienie +6, INTELIGENCJA +7, obrażenia wszystkich broni +4 Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 11 Cena sprzedaży: 3 600 PLN Wartość: Nanity 51, Mana 114
Marynarka Siłacza (+5) Zbroja Obrona: 7 Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +5, SIŁA +18, ZWINNOŚĆ -11 Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 37, WYGLĄD: 22, ZWINNOŚĆ: 18 Cena sprzedaży: 6 975 PLN Wartość: Nanity 99, Mana 301
Łowiecka Koszulka (+5) Zbroja Obrona: 4 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, WIEDZA +14, trafienie krytyczne bronią palną -29 %, szansa trafienia bronią białą -22 Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 31, WYGLĄD: 19 Cena sprzedaży: 25 925 PLN Wartość: Nanity 97, Mana 343
Pałka Kontuzji (+1) Broń biała jednoręczna Obrażenia: 4 - 7 Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +10 Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 9 Cena sprzedaży: 5 700 PLN Wartość: Nanity 13, Mana 45
|